Dla domu
Dla firm
Zadzwoń33 333 60 00
Speedtest
Mój BOK
InterBeskidy
  • Internet
    • Internet światłowodowydla domu
    • Internet światłowodowydla bloku
    • Internet światłowodowySM Zacisze i TBS
  • Telewizja
  • Telefon
    komórkowy
  • Telefon
    stacjonarny
    • Stacjonarna telefoniadla domu
    • Stacjonarna telefoniadla biznesu
  • Dla firm
  • O nas
    • O nas
    • Praca
    • Aktualności
    • Pomoc
    • Dokumenty
    • Zasięg
  • Kontakt
  • Speedtest
  • Zamów
  • Mój BOK

Pomoc

Witaj w sekcji Pomocy!

Nasza sekcja Pomoc została stworzona z myślą o zapewnieniu Ci wsparcia i rozwiązania wszelkich pytań lub problemów, które mogą Cię nurtować. Tu znajdziesz różnorodne narzędzia i informacje, które pomogą Ci korzystać z naszych usług w sposób łatwy i przyjemny.

Wybierz temat zagadnień

Telewizja

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz wsparcie techniczne, które pomoże Ci w rozwiązaniu ewentualnych problemów z telewizją cyfrową.

Internet

W tej sekcji znajdziesz pomoc w rozwiązywaniu problemów, odpowiedzi na często zadawane pytania oraz wsparcie techniczne, aby zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenie z naszym internetem.

Telefon

Nasza usługa telefonu stacjonarnego została stworzona z myślą o zapewnieniu niezawodnej i klarownej komunikacji dla naszych klientów. W przypadku jakichkolwiek pytań lub potrzeby wsparcia technicznego, jesteśmy tu, aby Ci pomóc.

Jak wygląda instalacja TV?

Usługa telewizji dostarczana jest do odbiornika TV za pomocą dekodera (działanie nie wymaga anteny zewnętrznej). Instalacja polega na połączeniu routera z dekoderem poprzez kabel UTP (tzw. skrętka komputerowa). Nad prawidłowym przebiegiem procesu podłączenia czuwają nasi technicy.

Czy do dekodera telewizji InterBeskidy mogę podłączyć każdy telewizor?

Aby odbierać telewizję cyfrową, do dekodera można podłączyć każdy nowoczesny telewizor z wyjściem HDMI.

Co zrobić gdy na telewizorze pokazuje się komunikat "Brak sygnału"?

Komunikat „Brak sygnału” wyświetlany jest przez telewizor w momencie, gdy zostało zmienione źródło wyświetlanego obrazu lub dekoder został odłączony od zasilania. Najczęściej rozwiązanie problemu polega na wybraniu właściwego wejścia HDMI z listy dostępnych źródeł. Aby wyświetlić listę źródeł sygnału należy na pilocie od TV (nie od dekodera) nacisnąć przycisk INPUT lub SOURCE.

Mam dwa telewizory. Czy mogę korzystać z Waszej telewizji na obu odbiornikach?

Tak. W naszej ofercie znajduje się tzw. usługa multiroom, która pozwala na oglądanie różnych kanałów telewizyjnych na kilku odbiornikach w tym samym czasie. Dzięki temu jeden z domowników może cieszyć się swoim ulubionym serialem, a drugi śledzić na żywo transmisję z meczu. Jeśli chcesz zamówić usługę multiroom w swoim domu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 33 33 6000

Mam Internet, ale nie działa mi telewizja. Co zrobić?

Jeśli dekoder nie uruchamia się poprawnie, należy odłączyć go od zasilania i po krótkiej chwili wpiąć ponownie. Nie należy wyłączać jednocześnie routera i dekodera. Gdy komunikat o problemie z zalogowaniem nie zniknie, należy upewnić się, że dekoder jest wpięty do odpowiedniego portu LAN w routerze

Oferta
  • Internet
  • Telewizja
  • Telefon
  • Dla firm
  • Promocje
  • Kamery online
  • Cennik
Informacje
  • O nas
  • Praca
  • Aktualności
  • Pomoc
  • Dokumenty
  • Zasięg
  • RODO
Biuro obsługi
ul. 3 Maja 44
43-450 Ustroń
Czynne:
Pon: 8:00 – 16:00
Wt: 7:30 – 16:00
Śr: 9:00 – 17:00
Czw: 9:00 – 17:00
Pt: 7:30 – 16:00
Sob: 9:00 – 13:00
Kontakt
Zadzwoń
33 333 60 00
Napisz
bok@interbeskidy.pl
Mój BOK
Zaloguj się
Znajdź nas
InterBeskidy
Ta strona używa plików cookies. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na używanie cookies.
Copyright © 2024-2025 interbeskidy.pl
Wykonawca: Profesjonalne strony internetowe - FlatArt